Peter Streijffert kommer till årsmötet den 7 April

ÅRSMÖTE MÅNDAG 7 APRIL
Alla medlemmar kallas till årsmöte måndag 7 april i NSS nya klubblokal på Strandvägen i Nynäshamn. Andra intresserade är också välkomna. Författaren och kocken Peter Streijffert inleder 18.30 genom att berätta om Peters Gröna Utmaning 2014. Ekologisk närodling för köket är Peters signum. Han har visat hur mycket det går att odla på liten yta vid sin bostad i Nynäshamn, och nu uppviglar han hela Nynäshamn i årets odlarutmaning. Peter bjuder även på sallader, röror och bröd till oss innan det är dags för årsmöte 19.30.

OBS! Föranmälan till Tore Söderqvist (nynatur@hotmail.com, 076-2475796) senast fredag 4 april.